Não tem cadastro? Clique aqui!

Já tem cadastro? Entre aqui

  • BUSCAR
Busca avançada de vagas

Limpar campos

7 anúncios encontrados VER: Detalhes | Lista
 

Analista de suporte técnico (1 vaga)

Publicado em 01/02/2017
Atuar no Departamento de Suporte da área de ERP/Automação (atendimento ao cliente). Prestar suporte de atendimento de forma remota, por telefone e/ou in loco para clientes. Dar orientações gerais, treinamentos, solução de dúvidas, entre outras funções pertinentes a função para os clientes. Leia mais sobre o anúncio
Empresa:
LINEAR SISTEMAS
Cidade:
  • BELO HORIZONTE/MG (1)
 

Analista de suporte (1 vaga)

Publicado em 01/02/2017
About allpago allpago is the new way of accepting payments in Latin America. Appealing to both global corporations and innovative startups, allpago mixes technology, legal know-how and relationships in order to accept payments in Latin America. Connecting to allpago allows our customers to increase their revenue by more than 80%. Among our happy customers you will find Symantec, Getty Images, Teamviewer, Sumup, Busuu and Intel Security McAfee to name a few. allpago has been nominated as one of the “Top 3 Finalists” for the MRC METAwards in 2014 and 2015. The METAwards recognize the payment solution providers who are providing the most progressive tools in the e-Commerce industry. Furthermore, Süddeutsche Zeitung has chosen allpago as one of the top 3 fintech startups in Germany in 2015. Our international team with a Latin touch works between Europe and Latin America, with offices in Berlin, São Paulo, Mexico City, Bogotá, Madrid and soon expanding to San Francisco, Chile and Argentina. Until today we managed to grow organically without any external investors, and now we need you to keep on building our promise of accepting payments in Latin America. We are looking for a Technical Support Analyst to participate in the integration of new customers and provide a technical support for the whole team and customers already integrated to our payment platform. A candidate should have 2+ years of experience in technical support in Portuguese and English are required skills. Your Role • Onboard and technical support for new customers into our payment platform. • Attend the calls to align details and help the customers easily integrate into our platform. • Provides technical support to internal and external users regarding the resolution of issues, processes, and procedures. • Assists in all technical problems for the multi-products supported. Effectively troubleshoots, replicates, and leverages existing workarounds as needed and in interim to ensure client service. • Resolve help desk issues including troubleshooting hardware and software issues. • Maintains appropriate record of resolution through the ticket system. Uses Knowledge Management database to locate solutions to issues. • Maintains inventory of computers and printers. • Elaborate and update technical documentation. • Provides guidance and user training to other areas. • Perform other duties as assigned by IT management. Competences: • Collaboration Skills. • Communication skills and active listening. • Investigation & diagnostic skills. • Customer/Client Focus. • Empathy with users. • Attention to Detail. • Team Skills. • Maintains confidentiality of information. • Maintains a positive attitude for all daily activities. • Oral Communication. • Patience and understanding. São Paulo Office: Paulista avenue Region. Working hours: 40h a week (Monday to Friday from 9:00 a.m. to 6:00 p.m. with 1 hour interval). Salary: Please inform the salary requirement / month in Brazilian Real currency. Benefits: Meal ticket, Transport and Health insurance. Leia mais sobre o anúncio
Empresa:
Allpago
Cidade:
  • SAO PAULO/SP (1)
 

Analista de suporte (1 vaga)

Publicado em 09/01/2017
Suporte aos usuários, configurações de redes e wi-fi e periféricos. Leia mais sobre o anúncio
Empresa:
Confidencial
Cidade:
  • SAO PAULO/SP (1)
 

Analista de suporte técnico (2 vagas)

Publicado em 12/02/2015
Grau de Instrução Superior completo ou em curso nas área Informática, TI, Sistemas ou equivalente. Atuará com suporte técnico na área fiscal ou ERP. nas áreas Fiscal, contábil, etcc. Conhecimentos avançado de informática, pacote Office e conhecimento de sistema integrado Microsiga, ERP. Ter fácil acesso a ZS região Morumbi, Brooklin, Sto. Amaro, etc... Idioma Japonês ou Inglês básico (oral e escrita). Leia mais sobre o anúncio
Empresa:
Confidencial
Cidade:
  • SAO PAULO/SP (2)
 

Analista de suporte pleno (1 vaga)

Publicado em 07/10/2014
Desejável certificação Microsoft ou Linux. Conhecimento em Sistemas Operacional Linux, Windows Server e redes. Desejável conhecimento ERP TOTVS Logix, banco informix e SQL. Atuará no suporte de TI, remoto e in-loco em clientes. Instalação, suporte, configuração, manutenção do SO e serviços (Firewall, DNS, SQUID, etc). Administração de servidores Windows, instalação, suporte, configuração, manutenção do SO e serviços (AD, WTS, compartilhamentos, virtualização). Leia mais sobre o anúncio
Empresa:
Confidencial
Cidade:
  • JOINVILLE/SC (1)
 

Analista de Suporte Pleno (1 vaga)

Publicado em 23/09/2014
Desejável certificação LPI e conhecimento do ERP TOTVS Logix e banco de dados SQL e ORACLE. Atuará no suporte de TI remoto e in-loco em clientes, desempenhando atividades como: Administração de servidores Linux, incluindo: instalação, suporte, configuração, manutenção do SO e serviços (Firewall, DNS, SQUID, etc.). Administração de servidores Windows, incluindo: instalação, suporte, configuração, manutenção do SO e serviços (AD, WTS, Compartilhamentos, etc.). Administração de redes corporativas (links, routers, monitoramento, etc). Conhecimento em sistemas Operacional Linux, Windows Server e Redes. Leia mais sobre o anúncio
Empresa:
Confidencial
Cidade:
  • JOINVILLE/SC (1)
 

Analista de suporte (1 vaga)

Publicado em 23/09/2014
Ensino superior desejável graduação em cursos de Informática, Administração ou Logística. Conhecimento de ERP, vivência na área de suporte e noções básicas de contabilidade, informática básica, excel estoque e inventário. Atuará no suporte com atendimentos telefônicos e verificação de chamados. Leia mais sobre o anúncio
Empresa:
Confidencial
Cidade:
  • FLORIANOPOLIS/SC (1)